1.Support new products including Segway KickScooter and Ebike.
2.Fix feedback issues and optimize the experience.
Recent updates
1. Segway Kickscooter ZT3 Pro supports to display remaining charging time,and has been optimized in Standby Mode,Abnormal Vibration Alarm and Custom Button. An update to the latest firmware is required to support these functions.
2.New Service tab,providing one-stop service solutions for products
Napraw problemy z opiniami i zoptymalizuj doświadczenie
Ostatnie aktualizacje:
1. Segway Kickscooter ZT3 Pro obsługuje wyświetlanie pozostałego czasu ładowania i został zoptymalizowany w trybie gotowości, alarmie o nieprawidłowych wibracjach i przycisku niestandardowym. Aby uzyskać wsparcie, wymagana jest aktualizacja do najnowszej wersji oprogramowania układowego.
2. Nowa karta Usługa, zapewniająca kompleksowe rozwiązania serwisowe dla produktów
1. Nowy moduł serwisowy zapewnia kompleksowe rozwiązanie serwisowe dla produktu
2. Nowa strona sterowania dla Ninebot elektrycznych i hulajnóg zwiększa wygodę
3. Dodano obsługę historii Ninebot w zakresie łączenia utworów i nowych stylów udostępniania
4. Naprawiono problemy z sprzężeniem zwrotnym i zoptymalizowano poznaj
1, Dodano obsługę logowania do aplikacji za pomocą odcisków palców i twarzy
. 2, Naprawiono zgłoszone problemy, zoptymalizowano działanie.
1, Wsparcie dla nowych produktów hulajnogi Segway
2, Optymalizuj obsługę klienta online
3, Naprawiono zgłoszone problemy, zoptymalizowano działanie
1. Zoptymalizowano strukturę funkcjonalną strony głównej hulajnogi, aby poprawić wygodę użytkownika
2. Dodano instrukcję autodiagnostyki w module serwisu i pomocy dla hulajnogów, wózków balansowych i inne kategorie, co ułatwia znajdowanie i rozwiązywanie problemów
3. Hulajnogi serii E2, C2, F2 obsługują przeglądanie biegów pojazdu i odpowiadającego im pozostałego zakresu na stronie głównej urządzenia
4. Naprawiono zgłoszone problemy, zoptymalizowano działanie
1. Do modułu Serwis i pomoc dodano Podręcznik autodiagnostyki, ułatwiający znajdowanie i rozwiązywanie problemów.
2. Naprawiono problemy z informacją zwrotną, zoptymalizowano działanie
1. Wsparcie dla nowego Ninebot eKickScooter E2 Pro
2. Napraw znane problemy i zoptymalizuj doświadczenie.
1. Zezwolono hulajnogom, które nie obsługują funkcji zmiany nazwy, na zmianę nazwy urządzenia (zmodyfikuj na górze większej liczby ustawień).
2. Dodano informacje o sprzęcie na stronie głównej dla niektórych hulajnog.
3. Obsługuje urządzenie Segway Portable Power Station Cube.
4. Napraw znane problemy i zoptymalizuj działanie.
1. Zoptymalizuj stabilność funkcji rejestrowania tras
2. Napraw znane problemy i zoptymalizuj działanie
Napraw znane problemy i zoptymalizuj wrażenia użytkownika
Napraw znane problemy i zoptymalizuj wrażenia użytkownika
1. Całkowicie nowa strona główna urządzenia z przejrzystymi ustawieniami funkcji
2. Całkowicie nowa sekcja usług i pomocy, tworząca kompleksowy system obsługi
3 .Zoptymalizowane nagrywanie trajektorii, obsługujące generowanie i udostępnianie wideo
4. Globalne tłumaczenie treści jednym kliknięciem, obsługujące ponad sto języków
5. Wygodne ustawienie karty społeczności
6. Nowy projekt centrum wyszukiwania, wyszukiwanie znajomych, treści, tematów lub czegokolwiek chcesz
7. Wsparcie dla przyjaciół „@” i oficjalnego personelu,
8. Napraw znane problemy i zoptymalizuj doświadczenie
Napraw znane problemy i zoptymalizuj wrażenia użytkownika
Napraw znane problemy i zoptymalizuj wrażenia użytkownika
Napraw znane problemy i zoptymalizuj doświadczenie użytkownika
Napraw znane problemy i zoptymalizuj wrażenia użytkownika